08.30-10.00 |
РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ (фойє центрального корпусу університету, вул. І. Огієнка, 61, ауд. 106) |
|
10.00-11.30 |
ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ (конференц-зал центрального корпусу університету, ауд. 208) |
|
ВІТАЛЬНЕ СЛОВО |
КОПИЛОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, доктор історичних наук, професор, ректор Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка |
|
ПРОБЛЕМИ КАДРОВОЇ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ |
СИНЬОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України |
|
СИСТЕМА НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В СУЧАСНОМУ ВИМІРІ |
СИМОНЕНКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА начальник відділу освіти дітей з особливими потребами Департаменту загальної, середньої та дошкільної освіти МОН України |
|
ПОДОЛАННЯ УПЕРЕДЖЕНОСТІ ЩОДО ОСІБ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЯК ШЛЯХ ДО СУСПІЛЬНОЇ ТА ОСВІТНЬОЇ ІНТЕГРАЦІЇ |
МИРОНОВА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА доктор педагогічних наук, завідувач, професор кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка |
|
СПЕЦІАЛЬНІ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТ ЯК ОСЕРЕДКИ ЗАХИСТУ ПРАВ ТА РОЗВИТКУ МОЖЛИВОСТЕЙ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ |
ВОЛОШЕНЮК КАТЕРИНА СТЕПАНІВНА директор Печеніжинської спеціальної загальноосвітної школи-інтернат |
|
11.30-12.00 |
БРЕЙК КАВА (центральний корпус університету, їдальня) |
|
12.00-13.30 |
ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ (центральний корпус університету, ауд. 208) |
|
КВАЛІФІКАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОКУПАЦІОНАЛЬНОГО ТЕРАПЕВТА (ЕРГОТЕРАПЕВТА) В СИСТЕМІ КОРЕКЦІЙНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ |
ШЕВЦОВ АНДРІЙ ГАРРІЙОВИЧ доктор педагогічних наук, професор Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова |
|
СИСТЕМНІ ПОРУШЕННЯ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ТА ЇХ КЛІНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ |
ШЕРЕМЕТ МАРІЯ КУПРІЯНІВНА доктор педагогічних наук, професор Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова |
|
ДИДАКТИЧНІ ФУНКЦІЇ ПРОФЕСІЙНО-ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ УЧНІВ |
БОНДАР ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України |
|
КОМАНДНА ВЗАЄМОДІЯ ФАХІВЦІВ У ПРОЦЕСІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ |
ДМИТРІЄВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА доктор педагогічних наук, завідувач, професор кафедри технологій корекційної та інклюзивної освіти Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет» |
|
13.30-14.30 |
ОБІДНЯ ПЕРЕРВА (центральний корпус університету, їдальня) |
|
14.30-15.45 – КРУГЛИЙ СТІЛ |
«СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ВИЩУ ОСВІТУ» (конференц-зал центрального корпусу університету, ауд. 208) |
|
ГОЛОВА КРУГЛОГО СТОЛУ |
ШЕВЦОВ АНДРІЙ ГАРРІЙОВИЧ начальник управління ліцензування та акредитації Міністерства освіти і науки України |
|
ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ |
САВІНОВА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА доктор педагогічних наук, професор Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського |
|
СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ІНКЛЮЗИВНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЯК ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗНАННЯ |
МАРТИНЧУК ОЛЕНА ВАЛЕРІЇВНА кандидат педагогічних наук, доцент Київського університету імені Бориса Грінченка |
|
ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ІНКЛЮЗИВНИХ ЗАКЛАДІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ |
ГАЯШ ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА кандидат педагогічних наук, методист кабінету дошкільної, початкової та інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти |
|
ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ: |
|
1. Необхідність виділення нозологій (галузей дефектології) у підготовці спеціалістів. |
|
2. Забезпечення фахівцями спеціальної освіти закладів соціальної реабілітації, підпорядкованих міністерству праці соціальної політики. |
|
4. Реалізація принципу наступності в підготовці магістрів спеціальної освіти. |
|
5. Диференційований підхід у формуванні готовності педагогів до роботи в інклюзивних закладах. |
|
|
|
15.45-16.15 |
БРЕЙК КАВА (центральний корпус університету, їдальня) |
|
16.15-18.00 |
СЕКЦІЙНІ ЗАСІДАННЯ (центральний корпус університету, ауд. 206, 208) |
|
18.00 |
БЕНКЕТ |
|
13 квітня 2016 р. |
|
08.30-09.15 |
СНІДАНОК (центральний корпус університету, їдальня) |
|
9.15-11.00 |
МАЙСТЕР-КЛАСИ |
|
ПРОФІЛАКТИКА ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ КОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА (ДЕФЕКТОЛОГА) |
МАТВЄЄВА МАРІЯ ПЕТРІВНА кандидат психологічних наук, доцент Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (факультет корекційної та соціальної педагогіки і психології, ауд. 34) |
|
ФОРМУВАННЯ СЕМАНТИЧНИХ ПОЛІВ СЛІВ У ДІТЕЙ З СИСТЕМНИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ |
ТКАЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА викладач Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (факультет корекційної та соціальної педагогіки і психології, ауд. 43) |
|
ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ПЕРЦЕПЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВОСТЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ В УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ІНКЛЮЗИВНОГО ЗАКЛАДУ |
ДОКУЧИНА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА кандидат педагогічних наук, старший викладач Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка; БУЙНЯК МАР’ЯНА ГЕННАДІЇВНА аспірант Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (факультет корекційної та соціальної педагогіки і психології, ауд. 32) |
|
11.00-11.30 |
БРЕЙК КАВА (центральний корпус університету, їдальня) |
|
12.00-13.30 |
КРУГЛИЙ СТІЛ «СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ» (конференц-зал центрального корпусу університету, ауд. 208) |
|
ГОЛОВА КРУГЛОГО СТОЛУ |
СИНЬОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України МИРОНОВА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА доктор педагогічних наук, професор |
|
ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ: |
|
1. Співвідношення закладів спеціальної та інклюзивної освіти. |
|
2. Взаємодія системи спеціальної освіти із закладами соціальної реабілітації. |
|
3. Доцільність і ризики реорганізації та скорочення спеціальних освітніх закладів. |
|
4. Небезпека масовості інклюзивної освіти. |
|
5. Професійно-компетентнісний підхід у вирішені проблем спеціальної та інклюзивної освіти. |
|
13.30-14.30 |
ОБІДНЯ ПЕРЕРВА (центральний корпус університету, їдальня) |
|
14.30-15.30
|
КОНЦЕРТ ОРГАННОЇ МУЗИКИ (Собор святих апостолів Петра и Павла вул. Татарская, 20) |
|
16.00 |
ВІД’ЇЗД УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ |
|
РОБОТА СЕКЦІЙ |
|
Секція 1 НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ (центральний корпус університету, 206) |
|
КЕРІВНИК СЕКЦІЇ |
ШЕРЕМЕТ МАРІЯ КУПРІЯНІВНА, доктор педагогічних наук, професор |
|
СЕКРЕТАР СЕКЦІЇ |
ГАВРИЛОВА НАТАЛІЯ СТЕПАНІВНА, кандидат психологічних наук, доцент |
|
Психологічне функціонування сім’ї, виховання дитини з недорозвитком у світлі дослідження і вибіркового аналізу |
Аксаміт Діана, кандидат педагогічних наук |
|
Головні аспекти формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку |
Боряк Оксана Володимирівна |
|
Класифікація порушення артикуляційної моторики |
Гаврилова Наталія Степанівна, кандидат психологічних наук, доцент |
|
Застосування інноваційних логопедичних технологій у корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення |
Галущенко Вікторія Іванівна, кандидат педагогічних наук, доцент |
|
Методичні умови, що забезпечують збагачення словникового запасу молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення в процесі вивчення розділу «Будова слова» на уроках української мови |
Гриненко Олена Миколаївна кандидат педагогічних наук, доцент |
|
До проблеми корекції мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією |
Журавльова Лариса Станіславівна, кандидат педагогічних наук, доцент |
|
Розвиток мовленнєвої діяльності у дошкільників в умовах онто- та дизонтогенезу |
Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач |
|
Особливості соціального та особистісного розвитку дітей із загальним недорозвиненням мовлення |
Керик Оксана Євгенівна, кандидат психологічних наук, доцент |
|
Особливості діагностики міжособистісних відносин у сім’ях, які виховують дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення |
Кібальна Катерина Олександрівна, викладач |
|
Логопедичний супровід сім’ї в умовах груп корекції мовлення. |
Кисличенко Вікторія Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент |
|
Вищий навчальний заклад як місце набуття педагогом компетенцій і професійної кваліфікації на прикладі Академії спеціальної педагогіки ім. Марії Гжегожевської |
Косевская Бернадетта, магістр |
|
Корекційні цілі у спеціальному навчанні |
Липа Володимир Олександрович, кандидат педагогічних наук, професор |
|
Трансдисциплінарний підхід до вивчення системних порушень мовлення. |
Лопатинська Наталія Анатоліївна кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри корекційної педагогіки |
|
Розвиток акустичної складової мовлення та її проекція на попередження та подолання мовленнєвих порушень у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку |
Луцько Катерина Василівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник |
|
Особливості комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку з системними порушеннями мовлення первинного генезу |
Мартиненко Ірина Володимирівна, докторант кафедри логопедії кандидат психологічних наук доцент |
|
Модель комунікативних компетенцій дітей з синдромом Аспергера |
Марцинковська Барбара, доктор педагогічних наук, професор, Конечна Ілона, кандидат педагогічних наук, Смолінська Катажина, кандидат педагогічних наук |
|
Методика корекції перцептивно-смислових операцій у молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку |
Мілевська Олена Павлівна, кандидат педагогічних наук, доцент |
|
Проблеми розвитку уяви у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення |
Мороз Ольга Анатоліївна, аспірант |
|
Особливості емоційного інтелекту молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку |
Пилипенко Олеся Миколаївна, аспірант |
|
Дослідження проявів аутичного спектру у дітей з сенсомоторною алалією |
Притиковська Світлана Дмитрівна, кандидат педагогічних наук, доцент |
|
Форми проведення бінарних занять (логопед+дефектолог) в реабілітації програми ранньої абілітації дітей з психофізичними порушеннями в умовах дитячого неврологічного відділення |
Обертинська Раїса Станіславівна, корекційний педагог Лавриненко Наталія Василівна, логопед |
|
Тематика та зміст занять з формування семантичних полів слів на різних етапах реалізації корекційної методики |
Ткач Оксана Михайлівна, викладач |
|
Секція 2 НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ І СЕНСОРНИМИ ПОРУШЕННЯМИ (центральний корпус університету, 206) |
|
КЕРІВНИК СЕКЦІЇ |
ШЕВЦОВ АНДРІЙ ГАРРІЙОВИЧ доктор педагогічних наук, професор |
|
СЕКРЕТАР СЕКЦІЇ |
МИРОНОВА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА доктор педагогічних наук, професор |
|
Соціально-освітній аспект роботи з дітьми з СДУГ з використанням багаторівневої систематичної підтримки. |
Агнешка Длужнєвська, кандидат педагогічених наук, Изабелла Кухарчик, кандидат педагогічених наук, Данута Аль-Хамиси, кандидат педагогічених наук |
|
Нормативно-правове забезпечення організації індивідуального навчання дітей із комплексними вадами розвитку |
Антибура Юлія Олександрівна, аспірант |
|
Характеристика основних показників та критеріїв вивчення уваги у розумово відсталих молодших школярів |
Бугера Юля Юріївна, аспірант |
Модель психологічної готовності вчителя загальноосвітньої школи до інклюзивного навчання |
Буйняк Мар’яна Геннадіївна, аспірант |
Особливості вивчення рівня сформованості моральних якостей у молодших розумово відсталих школярів |
Вержиховська Олена Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент |
Методологічні підходи до організації роботи з помірною та тяжкою розумовою відсталістю |
Гаврилов Олексій Вікторович, кандидат психологічних наук, доцент |
До питання використання міжпредметних зв’язків на уроках географії у спеціальному загальноосвітньому навчальному закладі для розумово відсталих дітей |
Галецька Юлія Вячеславівна, кандидат педагогічних наук, викладач |
Особливості прояву когнітивного компоненту пізнавальної активності розумово відсталих учнів на уроках фізики |
Гончаренко Ганна Миколаївна, викладач |
Історичні аспекти становлення корекційної освіти на Поділлі |
Гурський Володимир Агатангелович, кандидат педагогічних наук, доцент |
Особливості діяльності психологічної служби в умовах інклюзивного закладу |
Докучина Тетяна Олександрівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри |
Освітня інтеграція дітей з порушеннями психофізичного розвитку як засіб реалізації їх права на освіту: педагогічні пошуки 20-30-х років ХХ ст. |
Єжова Тетяна Євгенівна, кандидат педагогічних наук, доцент |
Методика стимулювання розвитку в молодших школярів уміння використовувати правила створення композиції в процесі тематичного малювання |
Золотарьова Тетяна Вікторівна, викладач |
Діагностика рівнів педагогічних здібностей та рефлексивності у студентів-корекційних педагогів та студентів-вчителів загальноосвітніх шкіл |
Ільїна Оксана Василівна, викладач |
Проблеми практики організації музичного виховання дошкільників зі зниженим зором |
Картава Юлія Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент |
Позитивні та негативні аспекти інклюзії глухих дітей |
Кобель Ігор Григорович, кандидат педагогічних наук, доцент |
До проблеми діагностування емоційної регуляції розумово відсталих молодших школярів |
Коваленко Вікторія Євгенівна, кандидат психологічних наук, доцент |
Порівняльна характеристика інтелектуальної діяльності нормально розвинених і розумово відсталих дітей старшого дошкільного віку |
Ковальчук Ірина Ігорівна аспірант |
Особливості засвоєння знань в процесі формування здорового способу життя в учнів допоміжної школи |
Коган Ольга Вікторівна, кандидат педагогічних наук, доцент |
Передумови розробки психолого-педагогічного і методичного забезпечення процесу професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів |
Константинів Оксана Василівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач |
Виховна та корегуючи роль використання форменого одягу в поза освітніх закладах |
Кокоянчук Юлія Богданівна, кандидат технічних наук, викладач |
Реалізація програми профілактики сімейного насильства в освітніх закладах |
Криницька Ірина Петрівна, кандидат соціологічних наук, старший викладач |
Ефективність казкотерапії з подолання страхів у роботі з шестилітніми дітьми |
Кулеша Ева Марія,
доктор педагогічних наук,
професор
|
Індивідуальний стиль діяльності в контексті компенсаторних можливостей розумово відсталих дітей |
Ляшко Віра Віталіївна, кандидат психологічних наук, доцент |
До питання про методику організації і проведення уроків ручної праці з учнями з порушеним інтелектом |
Левицький Вадим Едуардович, кандидат педагогічних наук, доцент |
Структурування проблем дослідження готовності дітей до шкільного навчання |
Малинович Лариса Михайлівна, кандидат психологічних наук, старший викладач Легендзевич Галина Ярославівна, кандидат психологічних наук, старший викладач |
Науково-методичні підходи до використання підручника географії в навчанні дітей з розумовою відсталістю |
Одинченко Лариса Костянтинівна, кандидат педагогічних наук, доцент |
Арт-терапевтичні технології у корекційно-розвивальній роботі з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку |
Олексюк Наталія Степанівна, доктор педагогічних наук, професор Калаур Світлана Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент, Сорока Ольга Вікторівна, кандидат педагогічних наук, доцент |
Особливості використання нетрадиційних технік образотворчого мистецтва на уроках малювання в допоміжній школі |
Опалюк Олег Миколайович, кандидат педагогічних наук, доцент |
Порівняльний аналіз стану психомоторики і перцептивно-когнітивних функцій учнів з вадами інтелекту |
Полещук Сабіна Вікторівна кандидат біологічних наук, доцент |
Формування комунікативного репертуару дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціального дошкільного закладу |
Проскурняк Олена Ігорівна, доктор психологічних наук, доцент |
Актуальні проблеми диференційованого викладання в інклюзивному навчальному закладі |
Прядко Любов Олексіївна, кандидат педагогічних наук, доцент |
Корекція базових психічних функцій пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку із церебральним паралічем засобами Монтессорі-терапії |
Родненок Марина Єгорівна, старший викладач |
Особливості викладання історії в спеціальній школі |
Рудзевич Ірина Леонідівна, кандидат психологічних наук, доцент |
Особливості психомоторного розвитку розумово відсталих дітей на різних рівнях побудови рухів |
Сімко Алла Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент |
Стандартні вимоги до надання кваліфікованої допомоги дітям з розладами аутистичного спектра |
Скрипник Тетяна Вікторівна, доктор психологічних наук, професор |
Співпраця вихователя з іншими членами команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливостями психофізичного розвитку |
Смотрова Оксана Олександрівна, викладач |
Теоретичні засади соціально-педагогічної профілактики боулінгу в загальноосвітніх навчальних закладах |
Стельмах Світлана Степанівна, кандидат педагогічних наук, доцент |
Методика оцінки професійно-трудової компетентності в учнів із психофізичними порушеннями |
Товстоган Володимир Святославович, кандидат педагогічних наук доцент |
Роль інтерактивних методів у формуванні колективу інклюзивного класу |
Чопік Олена Василівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач |
Програма сприяння компетентному батьківству дітей з полісистемними порушеннями розвитку у реабілітаційних закладах |
Хворова Ганна Михайлівна, кандидат педагогічних наук доцент |
Порівняльний аналіз стану психомоторики і перцептивно-когнітивних функцій учнів з вадами інтелекту |
Шевцова Яна Вікторівна кандидат психологічних наук |
Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями слуху в дошкільному закладі |
Шевченко Володимир Миколайович, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник |
Теоретико-методологічні основи особистісної готовності спеціального (практичного) психолога до корекційної роботи з дітьми із порушеннями аутистичного спектру |
Шульженко Олександр Євгенович аспірант |